onsdag 17 oktober 2007

Kokostoppar och cupcakes


Jag älskar kalas! Planeringen innan, att baka, handla och så klart själva kalaset! Jag bakade en hel del, älskar att baka och äta hembakt! Det blev bland annat ljuvliga kokostoppar med mörk och vit choklad och cupcakes a la Leila - min bakidol! Här finns receptet på cupcakes för den som vill prova, rekommenderas! Jag valde björnströssel men toppingen kan varieras i det oändliga. Vet ni förresten att Leila är tillbaka i rutan den 21 november? Jag lääängtar!


Jag återkommer med fler smarriga recept!

Kram M

27 kommentarer:

  1. När var det kalas sa du? ;)

    Dalkullan

    SvaraRadera
  2. Grattis till lillkillen på hans 1-årsdag! Strösslet på muffinsen är urgulligt. Kram, Anette

    SvaraRadera
  3. Ja du jag kommer på kalaset ..såg så gött ut det där så..:) grattis till födelsedagsbarnet.. får kanske baka nåt i morgon...PIA

    SvaraRadera
  4. Så mycket gotta! Oj vad jag blev sugen på att damma av receptsamlingen!

    SvaraRadera
  5. Mmmm. Vilka godsaker! Din kakor är finare än Leilas!
    Wickan

    SvaraRadera
  6. Åh det blev ju små konstverk, det du bakade! Blev väldigt inspirerad att ställa mig i köket och skapa=) Ja Leila är verkligen hur härlig som helst, o vilka grejer hon gör, skulle gärna bli inbjuden till hennes program och provsmaka i slutet=)

    SvaraRadera
  7. Når skal jeg komme?;) Tusen takk for titten i bloggen din - jeg er forelsket! Herlige, herlige bilder og stemninger.

    SvaraRadera
  8. Oj, vad mycket smaskens. Vad du har varit flitig.
    Det blir säkerligen ett sockersött kalas.

    Sov gott!
    Miamaria

    SvaraRadera
  9. Finns det ngt kvar? Ser alldeles ljuvligt ut, så vackra bakverk och underbara bilder!

    SvaraRadera
  10. Hej på dig du duktiga bagerska, bilderna är fantastiska, men ni som är in här skulle bara veta hur det smakade. Det var helt ljuvligt. Mmmmmmm! Ha en bra dag svärdotter önskar svärmor Malla.

    SvaraRadera
  11. Hjälp så gott det ser ut! Och du är så duktig på att ta fina bilder med =)

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  12. Mmm så gott. Hoppas att ni hade ett mysigt kalas men det vet jag ju nästan att ni hade :) Ser ju så underbart ut!! kramar madde

    SvaraRadera
  13. Oj vad smarrigt och vilken mysig blogg. Längtar efter fler recept och är speciellt nyfiken på kokostopparna!!! Nu ska här bakas och fikas!

    /Erika

    SvaraRadera
  14. Åååååååh...va gott allt ser ut! :-)

    Ha en fin dag!

    Kram!

    SvaraRadera
  15. jag bakade samma till barnens kalas kokostoppar och muffins...skojsigt. ha en härlig dag /kram

    SvaraRadera
  16. Å så fint dukat!! Cupcakesen är så söta:-)

    Susanne

    SvaraRadera
  17. Tänka att få komma på kalas så här helt oväntat - mmmm *fniss*... cupcakes och dekorationen ... imponerad!
    Ska nu in och kolla recepten.

    SvaraRadera
  18. Jag är ju cupcakes-galen så jag ska pröva även ditt recept!

    SvaraRadera
  19. Vad goda de ser ut...och vilka fina servetter du har!kram....vilken fin brödburk också.

    SvaraRadera
  20. Som tack för all rolig läsning och stor inspiration erbjuder country-dreams.se alla bloggare 10 % rabatt på en vara under en dag, den 20/10. Rabatten kan inte kombineras med andra erbjudanden och gäller ej beställningsvaror.
    Vid din beställning anger du under "meddelande till säljaren" ditt bloggnamn samt vilken vara du vill ha till rabatterat pris.
    Välkommen in.

    Mvh Jessica/country dreams

    www.country-dreams.se

    SvaraRadera
  21. Vid det fikabordet slår jag mig gärna ner!! Fantastiska bakverk! Kram!

    SvaraRadera
  22. Stort grattis till 1-åringen:-)
    Vid ditt bord trivdes nog alla och satt länge och fikade.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  23. Är det okej om jag kommer typ om nån timme eller?? HIHI.
    sååååå jäkla gott det ser ut!!!

    SvaraRadera
  24. Men for et herlig kalas!! Så lekkert dekket med det fineste porselen, jeg blir fristet!!

    SvaraRadera
  25. Jag har nog gått upp några kilon över att bara dregla över alla go saker!
    Vad harmoniskt det vartmed ljusslingan på hyllan!

    SvaraRadera
  26. Jag vill ha recept på det där som ligger på fatet. Är det kokostopparna? Ser ut att vara lite vaniljkräm också? Vore supersnällt!
    Fin blogg i övrigt, skall läsas igenom!

    helenamarsch@gmail.com

    SvaraRadera
  27. Kokostoppar är nämligen bland de bästa bakverk jag vet. :)
    Fin blogg du har förresten, Kram!
    Kokostoppar cocostoppar recept

    SvaraRadera