torsdag 14 maj 2009

Ny garderob sökes!!






Efter två graviditeter kan man nog säga att min kropp har förändrats en hel del! Just nu befinner jag mig i ett mellanstadium då mammakläderna inte känns direkt lockande men mina ickegravidkläder passar dessvärre inte alls. Därför behöver jag massor av fina nya kläder! Tunika och leggings blir nog favoriter i sommar! Nya snygga Converse känns lite lagom till denna outfit!

Kanske har ni tips om snygga kläder? Tror jag ska spana in KappAhls Vintagekollektion som många bloggare tipsat om!

Jo, visst fyndade vi i lördags, får återkomma om det om några lager med färg!

Kram M

16 kommentarer:

  1. Den här mellanperioden är såå tråkig. Man har inget att ha på sig, inget sitter snyggt o samtidigt vill man inte handla massa nytt, för det kommer inte passa sen ändå...
    Leggings o tunikor låter snyggt o skönt.
    Gina T har jeans leggings - tips. Både ljusa, mörka o svarta. Jättesköna!!
    Converse är snyggt till allt :)

    Lycka till då 2-barns morsan ;)
    Hoppas allt går bra!!

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Gud vilken snygg färg på Converseskorna! Måste ha! Klänning/tunika och leggings funkar förövrigt jämt... gravid som icke-gravid eller i mellanstadier :-)

    SvaraRadera
  3. Vilka fiina bilder du bjuder på jämt! Allt blir så rätt... Ja det där med klädern efter två graviditetr är klurigt, vet precis vad du menar! Men Tunikor funkar ju i alla lägen:-) Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Hej

    Jag förstår vad du menar.
    Hade väldigt svårt att hitta kläder efter jag fått tvillingarna.
    Gillade din plåtburk.
    Vart har du fått tag i den?
    Ha en underbar dag
    Kram

    SvaraRadera
  5. Skjønner godt.. nydelige bilder du viser på din blogg til stadighet:)

    takk for titten:)

    God klem

    SvaraRadera
  6. everything is soooo pretty! best wishes! ;0)

    SvaraRadera
  7. Åh, känner oxå igen det där! Det tråkiga är ju att när man ammar funkar ju inte alla kläder, tex alla söta klänningar som finns inför sommaren men som det blir så mycket tyg att bäbisen inte hittar bröstet... =) Lycka till med letandet! Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Ja det där känner man ju igen .... :) just nu har jag åtta veckor kvar tills vår lilla tjej kommer ut. Jag har köpt lite nya kläder som inte är mammakläder men som ändå går att anv. nu och hoppas på att jag kommer att kunna ha några av dem i sommar också. Kör på leggings, tunika och converse jag också :)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Først av alt: gratulerer så masse med nydelige vesle Thea!!! Vakkert navn på en nydelig jente ;)

    Er lenge siden jeg har vært innom deg, jeg er nemlig gravid selv! ;) Og i 5 mnd med bekkenløsning og en evigvarende heldagskvalme, så det er ikke blogging som er på toppen av listen hihi ;)

    Masse nydelige bilder og mye fint å se på hos deg siden sist, men jeg ble bare sittende og kikke på Thea...så søt! Vi venter en liten jente vi også, og den vesle der fra R Lauren var jo nydelig... ;)

    Ønsker deg kjempeflotte dager ;)

    SvaraRadera
  10. Ah, hittade den där Vintage-kollektionen igår, inget Kappahlfan, men har hittat en del fina saker där till barnen på sistone, så jag kollade in en runda. Jättefina plagg!!! Men de verkade ha haft någon slags kampanj på kollektionen nyligen för det var bara xs kvar i alla plaggen. Hoppas du har bättre lycka!

    SvaraRadera
  11. Men din St Tropeztunika var en favvis hos mig med, men jag har samma ansiktsnyans, blekrosa, 10 månader om året, så det såg ut som om jag var naken när jag provade den hahaha. Men jag ser ju att jag bara kunde ha den på väggen... den är ju så fin!

    SvaraRadera
  12. Vilka snygga Converse!!Tunika gillar även jag. är smal annars, men magen är tyvärr inte helt återställd ännu heller, trots att dottern är 1,5 år redan, blir nog aldrig..
    kram, Sanna

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Som vanligt visar du fina bilder :) Så söt din smyckesask är! Kommer den från skarp eller?!
    Bloggar inte själv, men min mail är 78a@live.se

    Kram Anna

    SvaraRadera
  14. Hej M,

    Vilka ljuvliga bilder!!!

    Kolla La redoute - har en hel del fina tunikor etc!

    Stor kram vännen,

    /Jes

    SvaraRadera
  15. Helt underbara bilder!
    Jag tycker det låter som en cool outfit. Gillar idén med tunika och converse :) sportigt och feminint på samma gång!

    Ha en bra kväll,
    Sofie

    http://roombysofie.blogspot.com

    SvaraRadera