fredag 20 augusti 2010

Fredag!!

Ni är ju bara för söta mina bloggvänner, ni har så kloka och snälla ord att dela med er utav till mig, jag blir verkligen rörd! Tack för att ni finns och för att ni besöker min blogg!

Så här ser vår framsida ut idag! Lite bättre än senast i alla fall. Nästa vecka kommer förhoppningsvis vår underbara pardörr på plats och kanske påbörjas brokvistbygget, det ska bli så spännande! Jag har en idé om hur den kommer att se ut!

Nu ska jag iväg på tjejmiddag, ska bli mysigt! Hoppas alla får en fin helg!

Kram M


8 kommentarer:

  1. Gud vad fort det går! Och vad fint det blir. Härligt för er :)/s

    SvaraRadera
  2. vilket maffigt projekt ni har framför er, men såå roligt när det är färdigt.Väldigt fina speciella bröllopsbilder du lagt upp! Grattis till er!

    SvaraRadera
  3. vilket maffigt projekt ni har framför er, men såå roligt när det är färdigt.Väldigt fina speciella bröllopsbilder du lagt upp! Grattis till er!

    SvaraRadera
  4. Så flott det kommer til å bli! Gleder meg virkelig til å se hvordan det blir med drømmedøren "min" på plass ;)

    God helg!!

    SvaraRadera
  5. Så mycket som hinner hända mellan varje bild!
    Ha en riktigt härlig helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  6. Hei! En nydelig farge på huset ditt...dette blir kjempefint. Lykke til videre.
    Hilsen Anne Lise

    SvaraRadera
  7. Å for et spennende husprosjekt!!

    Liv

    SvaraRadera
  8. Hej.
    Vad fint ni kommer att få! Jag följer din underbaara blogg flera gånger i veckan. Är så roligt att läsa och du är så dukig att uppdatera! Du har verkligen ett fint hem. Vart finns de fina plädar i soffan att få tag i? Skulle vilja att du kom hem till mig för lite smakråd men misstänker att du inte åker till Norrland. Men om du har vägarna förbi uppåt så hojta till.
    Kram Maria Sundsvall

    SvaraRadera