torsdag 19 maj 2011

Charmigt!





Godkväll vänner!

Jag håller på att fylla på butiken med lite vintage. Jag tog tidigare idag ett kort på Albins klädbyrå. Ni vet den som jag skrev om förut. Färgen är ljusgul med svarta detaljer. Det är ju så fantastiskt roligt med just gamla saker. Inte nog med att de har en historia, i ena lådan står det Villiam med skrivstil, så är de ju så gedigna att man nästan svimmar! Inte en spik eller skruv så långt ögat kan nå! Vilken kvalitet! Jag tycker den är så egen och charmig att den får vara precis så som den är!

Ha en skön kväll!

Kram M

12 kommentarer:

  1. Hej

    Vilken snygg byrå....
    Har en liknade själv fast något nyare....
    Eftersom det finns spik i den.

    Ha det bra

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin den er!

    Har akkurat samme gris og kanin, som akkurat nå står på kommoden i lillebrorens rom som jeg holder på å lage istand ;)

    Helt enig i at kommoden din må få være som den er ;)

    God torsdagskveld!!!

    SvaraRadera
  3. Javisst är den charmig! Och Maileg kaninen och grisen passar så fint med byrån!

    Kram, Sofia

    SvaraRadera
  4. Ja, det ser onekligen bra ut det där :) kaninen & grisen är så söta.

    SvaraRadera
  5. Wow, Dein Deutsch ist sehr gut!!!!
    Ich meinte die Lampe aus Zink. Die hast Du doch auch.
    Viele Grüße
    Tanja

    SvaraRadera
  6. Diese hier: http://jordgubbarmedmjolk.blogspot.com/2010/11/rosta.html

    SvaraRadera
  7. Hej M,

    Åh så söt byrå! Vilken charm!! Förstår att ni är glada för den.

    Tusen tack för din omtanke & dina ord! Det betyder mycket!

    Spegeln du undrade över kommer från Indiska, men det var ganska många år sedan jag köpte den så tyvärr tror jag inte den finns kvar!?

    Önskar dig och de dina en riktigt fin helg!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  8. ÅH,så søt kommode!Absolutt fin som den er!Fine dyr også:-)Jeg liker bloggen din så godt,og følger deg nøye:-))Ha en fin helg!:-)

    SvaraRadera
  9. Hej igen M,

    Vet att du och jag har samma mall i Blogger (Simple) men du har så stora fina bilder på din sida. Minns du vad det var för inställning som gjorde dem så? Jag får inte till det :)

    Om du har tid blir jag jätteglad för ditt svar!

    Kram kram Jes ♥

    SvaraRadera
  10. Åååå, så fiiiiin! Det är så underbart med gamla möbler som bär på en historia!

    Tycker att du gjorde helt rätt som lät den vara precis som den är!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  11. Hej vännen!

    Jättecharmig byrå, förstår att du behöll den i det skicket!
    Idag åkte jag och mina föräldrar förbi ert vackra hus en sväng och njöt. Vilken idyll.
    Ska fixa whoopie receptet :)
    Föresten är du borta från fb?

    kram madde!

    SvaraRadera