lördag 15 oktober 2011

Pralin!


Foto: Anna Klintasp

Godmorgon vänner!

Här är minst sagt fullt upp! Igår eftermiddag storstädades hemmet, jag förberedde tårtan och alla 18 kalaspåsarna! Jag ska fota allt som jag lovat och visa er under kommande vecka! Idag är det barnkalas på schemat! Tack och lov mår vår prins bättre idag, han har varit hemma med feber tidigare i veckan.

Nu finns det fina reportaget som Inger Wallin & Anna Klintasp skapat om oss och vårt hus ute i Falu Kurirens bilaga Pralin! Här finner ni det!

Ha en fin lördag!

Kram M

6 kommentarer:

  1. Vilket fint repotage!!
    GRATTIS!!!

    Hoppas helgens kalas blir lyckat!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  2. så jättefint reportage..jag är imponerad att ni får ihop livspusslet med jobb, renovering, nätbutik och barn..vilken super energi ni måste ha♥ själv känns det som jag har pyspunka men idag ska jag försöka få ihop lite lingonkransar iallafall=)
    ha en underbar lördag
    kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt med reportaget! Jättefint och superfina bilder på erat hem!! Sug åt er av all beröm, det är ni värda!!
    Ha en bra helg! Och hoppas kalasandet går bra!! Kram!

    SvaraRadera
  4. Jättefint repotage! Hoppas Albin får ett härligt piratkalas!!

    Kraaam

    Och jaa fikar gärna snart men i veckan är det full rulle men veckan därpå? Ledig någon dag då?

    SvaraRadera
  5. Jätte jätte fint Miriam. Har precis läst reportaget:-)
    Blir sugen på att byta ut golvet på övervåningen till samma som vi har nere och som ni oxå har :-)
    Kanske skulle spilla lite......;-)

    Kram på dig
    Marit

    SvaraRadera
  6. Jättefint reportage från en av mina absoluta favoritbloggar! Trevlig lördagskväll, kram från Anna

    SvaraRadera