fredag 10 augusti 2012

Miniatyr

Vi tog en liten åktur igår, sista dagen på sommarlovet. Solen värmde och livet kändes på topp! Idag känns det som om hösten helt plötsligt är här, jag hoppas att jag har fel. I natt har jag frusit under våra tunna sommartäcken så därför tog jag in våra fluffiga tjocka vintertäcken istället. Tittar man sig omkring ute så dignar både äppel- och plommonträden utav frukt. Det här är egentligen en härlig tid, sensommaren. Jag måste påminna mig om det även om jag känner mig en smula snuvad på riktig sommar!


Utanför lekstugan står en liten sittgrupp från Rusta!

Hoppas alla får en skön fredag, jag målar Änglapållar för glatta livet!

Kram M

6 kommentarer:

  1. Så fint ni gör till skatterna!
    Det blir nog Sveriges finaste lekstuga!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så gulliga möbler! Håller med första skrivare om att det blir nog Sveriges finaste lekstuga.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Jättesöt sittgrupp! Fint det blir.

    Mvh/Janni

    SvaraRadera
  4. Men käära nån så gullig lekstugan blir!!!! Ojoj, den vill jag ha. Eller nja mina tonårssöner kanske inte skulle gilla att leka i den men jag skulle nog kunna tänka mej att kura ihop därinne.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Helt underbart fint!

    Hälsningar Anna V

    SvaraRadera