torsdag 8 november 2012

Skrivbord

Vår lilla tjej älskar att rita, pyssla och tejpa! Hjälp vad mycket man kan använda tejp till! :) Jag håller på att bli lite smått galen på all tejp som jag hittar överallt men så länge hon håller sig sysselsatt är det ändå ett billigt nöje!

 
En ny pysselplats i Theas rum. Plåtburkar från Panduro och skrivbordslampa från IKEA.
 

Här bor vår lilla tjej!
 
 
Favorit hylla och favorit saker!
 
I alla fall har det lilla bordet fått ge plats för ett skrivbord istället. En plats för en liten tjej att sitta och pyssla. Annars är rummet i stort sett sig likt. På bilden ser det väldigt rosa ut men faktum är att det endast är en vägg med tapet, de andra tre är vitmålad råspont. Jag tänker att det är lätt att förändra rummet genom att ändra tapet vid fönstret.

Kram M

16 kommentarer:

  1. Åhh vilken Maileg samling, vill ha allihopa till min lilla tjej! Får nog läggas till julklapps listan! Som jag skrev på insta, vilket vackert rum, som en prinsessbakelse!

    Ha en fin torsdag!

    Kram,
    Angelica

    SvaraRadera
  2. Ååh vilket drömrum!! Så hade jag absolut velat ha det om jag var en liten flicka!! =) Älskar rosa!
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Men gud såååå mysigt!!

    Kram/M

    SvaraRadera
  4. Vilket bra pysselbord! Där skulle nog vilken liten donna som helst trivas!!
    Jag har grejat och donat i sambons dotterns rum men inte rikigt hittat hem än. Men det kommer väl!! Kram!

    SvaraRadera
  5. Mycket fint!! Barnrum är så mysigt att inreda tycker jag. Jag köpte en gammal skolbänk till Signe som pysselplats när hon fortfarande låg i magen. Nu när hon är upp mot två år börjar det kanske snart bli dags att använda den.. ;) man är visst lite smått galen ibland.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hvor er det bare smukt!! Kunne flytte lige ind.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvaraRadera
  7. Så mysigt barnrum. Här hemma kör vi med fondvägg av tapet både i Tyras sovrum och lekrum, resten vitt. Går så bra och möblera om då också sen tröttnar man nog inte lika fort. Men som du säger, då är det smidigt att tapetsera om när den dagen kommer

    Kram Teres

    SvaraRadera
  8. Så mysigt rum hon har! Ibland saknar man den där tiden... Kram, Tina

    SvaraRadera
  9. Vilket ljuvligt rum! Älskar råspont...på längden och tvären! :)

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  10. Vilket rum! Så vackert. Kram

    SvaraRadera
  11. Jättesött litet Thearum och de där Mailegkaninerna är ju såå gulliga!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  12. Vilket drömrum! Jag har just kommit över en gammal skolbänk som så småning om ska vara i lilla A´s rum. Men det dröjer ju nåt år eller så.

    SvaraRadera
  13. Så härliogt rum hon har tösen din!!
    Min tjej hade också en "tejpperiod" men nu är det mer pärlor som gäller :))

    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  14. Håller på och gör i ordning rum till 3-åringen. Roligt att se hur andra har det. Jättefint! Kram Lotta i Strömsholm

    SvaraRadera
  15. Hello, I live in Spain and i love your blog. I have two girls and I really like your kids rooms. I want your advise. I would like to use the Sandberg paperwall in in wall (like you did) but I have seen two differents square side the Elsa paper and the Lotta one. you have the Elsa Don´nt you? and do you fell tire of that or is good( it really looks sweet and great) and Lotta has bigger square. Which one you recomended? . Congratulations for your house It is lovely

    SvaraRadera