tisdag 15 januari 2013

Några klappar

Hej!


Jag har inte visat er vilka fina klappar jag fick i julas! Folk omkring mig anstränger sig verkligen, det sägs nämligen att jag inte är så lätt att hitta på nåt till, hmmm. Kan det verkligen stämma ;-)


Fina äggkoppar ur Rörstrands serie Ostidnia (som jag samlar på), faktiskt våra första äggkoppar!
Vi har tidigare inte ägt några. Våra egenvärpta små små ägg drunknar en aning.
 
 
Supersköna och lättdoftande ansiktskrämer från Estelle & Thild.
 
 
Söta små minigrytor med lock från Le Creuset.
 
Ha en fin dag!
 
Kram M

6 kommentarer:

  1. Kändes som riktigt bra klappar det där!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Sööta klappar och de där äggkopparna VILL jag också HA! Superfina!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  3. Mingrytor står min min att-köpa-till-mig-själv lista. Var på middag för lite sedan och serverades potatisgratäng i egen liten gryta. Så trevligt.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  4. Hej M. Jättesöta äggkoppar. Era ägg ligger bra därnere tycker jag. Är minigrytorna något som du har i webbutiken månne?
    /mia

    SvaraRadera
  5. åh vilka fina äggkoppar! underbara ju! Det märket på krämerna, är det något du brukar använda och tycker om? =)

    SvaraRadera